Miért jó a székhelyszolgáltatás?
Jogszabály Ãrja elÅ‘, hogy minden cégnek rendelkeznie kell hivatalosan bejelentett székhellyel. A székhelyszolgáltatás biztos pontnak és egyszerű megoldásnak bizonyul mindazok számára, akik nem akarják a saját otthonukba vagy külön irodába bejelenteni a cégük székhelyét. A székhelynek ugyanis a jogszabály szerint annak az állandó postai cÃmen található, cégtáblával ellátott irodának kell lennie, ahol a hivatalos leveleket fogadják, és ahol az adminisztráció történik, tehát az adott cég bejegyzett irodája, adminisztrációs központja és a levelezési cÃme is egyben. Ennek biztosÃtásához állandó jelenlétre lenne szükség, ez azonban sok cégnek nehézséget jelenthet. Ráadásul a székhely az a cÃm, ahol a NAV esetleges, váratlan revÃziók alkalmával is felkeresheti a céget. A lényege, hogy levegye ezeket a terheket -az adminisztrációval- illetve a rendszeres jelenléttel járó feladatokat a cég válláról-, fogadja a hivatalos leveleket majd másolatként továbbÃtja azokat a cég számára, emellett a megÅ‘rzi az eredeti iratokat, hogy azok elérhetÅ‘ek legyenek az ellenÅ‘rzések alkalmával.