KrÃzishelyzet
Egyre nagyobb teret hódÃt az online bevásárlás. Rengeteg elÅ‘nye van, elsÅ‘sorban az, hogy nem kell zsúfolt boltokba, áruházakba menni, üzemanyagot, idÅ‘t lehet megspórolni vele és interneten könnyen össze lehet hasonlÃtani a termékeket az ár-összehasonlÃtó oldalakon. Olyan helyzetekben, mint a mostani, amikor a koronavÃrus által okozott fertÅ‘zÅ‘ betegség egyre csak terjed, ez a bevásárlási módszer egyre inkább szimpatikusabb lesz. Mindenki védeni szeretné magát a vÃrusfertÅ‘zéssel szemben, ezért ahogy egyre inkább teret hódÃt a betegség, a boltok elnéptelenednek. Az emberek átállnak az online bevásárlásra. Ma már mindenkinek van internet hozzáférése, de ha mégsem, akkor a környezetében biztosan talál olyan családtagot, barátot, akinek van és a segÃtségével számára is megoldható lesz az online bevásárlás. Sokszor a vásárlásra szánt idÅ‘ töredékét szükséges rászánni, ezért ilyen szempontból is haszonnal jár. A nagyobb áruházláncok elég nagy kapacitással rendelkeznek ezen a területen, de a jó üzletpolitikájuk miatt hamar megoldják az esetleges fennakadásokat is. Viszonylag gyorsan intézkednek, ha például kiszállÃtó hiány jelentkezne náluk. Az árukészlet más téma. Ilyen esetben, ha van utánpótlás, könnyen megoldják az árufeltöltést, de ha nincs, képtelenek cselekedni. Jó dolog kisebb webáruházakban is szétnézni, sokszor ezekkel jobban járunk. KrÃzishelyzetekben minden ember próbál elÅ‘relátóan cselekedni, egy bizonyos idÅ‘re felhalmozni javakat. Felkészül az esetleges lehetÅ‘ségekre. Mindenki nyitott szemmel és füllel jár, tájékozódik és próbál jó döntéseket hozni. Az óvatosság jó dolog. ElÅ‘fordulhat, hogy a prognosztizált nehézség elmarad, viszont a felhalmozott készletet Ãgy is fel lehet élni. Inkább ilyen eset forduljon elÅ‘, mint hatalmas válság, hiány, amire valaki nem készült fel kellÅ‘ módon és ezért szomorú vesztese lesz.