Az ideális iPhone szerviz ezeket kínálja
Cikksorozatunk első részében már összegyűjtöttünk néhány véleményt arról, mi a legfontosabb egy iPhone szerviz szolgáltatásában és mit keresnek azok, akiknek szervizre van szükségük, miket tartanak szem előtt és miket emelnek ki azok az ügyfelek, akik elégedetten távoznak egy iPhone szervizből.
Ebben a részben folytatjuk a vélemények és tapasztalatok összegyűjtését.
„Már régóta iPhone-t használok, az első telefonom is az volt, és azóta is mindig a legújabb modelleket szoktam beszerezni. Elégedettségemet azonban némi csalódottság váltotta fel nemrég, amikor a töltőm csatlakoztatója elromlott. Szerencsére létezik egy iPhone szerviz a közelemben, ahova betérve azonnali segítséget kaptam. Raktárról adtak egy új töltőt, amivel a problémám rögtön megoldódott. Ráadásul kedvezőbb áron adták oda nekem a kiegészítőt, mintha online vásároltam volna meg, és gyorsabban is jutottam hozzá” (Barnabás, 32 éves, jogász)
„Amikor földre ejtettem a telefonomat, rögtön tudtam, hogy egy iPhone szerviz lesz az, amire szükségem van. Bementem egy helyre, ahol a szakemberek megnyugtattak, és átvették a készülékemet. Pár óra elteltével már hívtak is telefonon, hogy mehetek a megújult telefonomért” (Barbara, 17 éves, tanuló)
„Nemrég arra lettem figyelmes, hogy a telefonom a megszokottnál sokkal gyorsabban lemerül. Mivel korábban tapasztaltam már ilyet, sejtettem, hogy az akkumulátorral adódott gond. Betértem egy iPhone szervizbe, ahol egy gyors alkatrészcserével megoldották a problémámat. Sokat jelentett a gyors és precíz kiszolgálás.” (Tímea, 41 éves, fodrász)